Monday 15 January 2018

خامنه اي به سرنگوني رژيمش اعتراف مي كند



خامنه اي در ديدار با گروهي بنام (مردم قم)

به سرنگوني رژيمش اعتراف مي كند



بقلم: عبد المجيد محمد وكيل دادگستري 

بالاخره در سيزدهمين روز از قيام گسترده و سراسري مردم ايران؛ خامنه اي مجبور شد به منبر برود و براي اعلام حضور و سرنگون نشدن حرفهايي را سرهم بندي و روضه خواني كند. صحبت هاي خامنه اي بخوبي ترس و لرز شخص ولي فقيه و تماميت رژيم پوسيده اش را به نمايش مي گذارد. صحبت ها آنطور كه پايگاه اطلاع رساني خامنه اي گزارش كرده است در حضور «جمعي از مردم قم» بود. مناسبت اين تجمع نيز يادآوري روزي از تاريخ انقلاب ضدسلطنتي مردم ايران در سال 1977 در قم (برابر با 19 دي 1356 بتاريخ هجري شمسي) ذكر شده است.
اما؛ اين ظاهر قضيه است و ديكتاتور بدنام عمدا اسمي از تظاهرات مردم بپاخاسته قم در روز 29 دسامبر 2017 نمي برد. جايي كه مردم به جان آمده قم و پس از قيام مشهد بپاخاستند و به ستوه آمده از ستم خامنه اي و دستگاه حكومتيش در حضور نيروي سركوبگر انتظامي خيلي رسا شعار «مرگ بر خامنه اي» و «خامنه اي حيا كن مملكت را رها كن»؛ سر دادند. قم شهري مذهبي است و مهمترين حوزه علميه آخوندها در آنجا واقع شده است و براي خامنه اي و همه آخوندهاي حكومتي از جايگاه ويژه اي برخوردار است. بنا بر اين شعار ضد حكومتي و ضد ولايت فقيه نيز از همان ميزان اهميت و تأثيرگذاري برخوردار مي باشد و سراسر وجود رژيم ولايت فقيه را به لرزه مي اندازد. اما؛ حاكم ديكتاتور اشاره اي به اين اعتراضات نمي كند و عمداً چشمان هراس آلود خود را بر آن مي بندد. اما فايده اي ندارد و مردم ايران و همه جهانيان شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور را از زبان «قمي هاي معترض» شنيدند و پس از آن در 347 رشته تظاهرات و در 139 شهر و 31 استان ديگر ايران نيز همين شعار طنين انداز شد. 

مرور قسمت هايي از حرفهاي خامنه اي بن بست و ترس و وحشت سرنگوني را به خوبي به نمايش مي گذارد. وي به جمع حاضران گفت:
«... اعتراض ها یا درخواست های مردمی همواره بوده و اکنون نیز هست؛ در همین یکسال اخیر، برخی از مردم در بعضی شهرها یا در مقابل مجلس به دلیل مشکلات صندوق ها یا برخی مؤسسات مالی[1]، اجتماعاتی داشتند که هیچ‌کس هم با آنها معارضه و مخالفتی ندارد و باید این حرفها گوش داده و رسیدگی شوند... قرائن و شواهد اطلاعاتی نشان می دهد که این قضایا سازماندهی شده بوده و در شکل گیری آن، یک مثلث فعال بوده است که طراحی را انجام دادند و چند ماه برروی این طراحی کار کردند و بنای آنها این بود که حرکت ها از شهرهای کوچک شروع شود تا به مرکز برسد... رأس سوم مثلث كساني بودند که مربوط به سازمان منافقین هستند و از ماهها قبل آماده بودند... در این فراخوان ها، شعار ”نه به گرانی“ مطرح شده بود که شعاری جذاب بود تا عده ای را بدنبال خود وارد صحنه کنند. عده ای با این شعار همراه شدند... عده اي می گویند كه حکومت ایران از مردم خود می ترسد! خیر. حکومت ایران متولد این مردم است... قشرهایی از مردم به خصوص ”طبقات ضعیف“ تحت فشار هستند و باید همه همت مسئولان صرف حل مشکلات موجود شود... بنده به آینده بسیار روشن کشور امیدوار هستم و می دانم خداوند اراده کرده این ملت را به عالی ترین درجات برساند که به فضل الهی چنین خواهد شد. » 

اين جملات آخوند خامنه اي؛ يادآور همان حرفهاي شاه ديكتاتور ايران است كه در سال 1979 توسط مردم ايران سرنگون شد. او هم قبل از سرنگوني طي سخناني در پاسخ به تظاهرات ميليوني مردم ايران گفت ”پيام شما را شنيدم“؛ و بفاصله كمي از اين جمله مجبور به فرار از ايران شد. يعني ديگر خيلي دير شده بود و مردم اراده كرده بودند كه سلطنت ديكتاتوري را سرنگون كنند و در تاريخ 11 فوريه 1979 (برابر با 22 بهمن 1357 هجري شمسي) اين چنين شد و ديكتاتوري سلطنتي سرنگون شد.
اكنون حرف مردم و مقاومت ايران خطاب به خامنه اي ديكتاتور و رژيمش است كه:
خواسته هاي مردم ايران را شنيدي ولي خيلي دير شنيدي. مردم ايران ديگر از ظلم و ستم ولايت فقيه جانشان به لب رسيده است و اراده كرده اند كه به هر قيمت اين ديكتاتوري را سرنگون سازند. آينده ايران و مردم ايران بسيار روشن و درخشان است. خورشيد تغيير بر ايران تابيده و بهار ايران فرا رسيده و ايران آزاد فردا به عاليترين درجات خواهد رسيد. تظاهر كنندگان و معترضين با فريادي بسيار رسا كه همه جهانيان آنرا شنيدند پيام مقاومت ايران و خانم مريم رجوي را تكرار كردند كه رژيم ولايت فقيه را نمي خواهند و با شعار مرگ بر ديكتاتور، مرگ بر خامنه اي و مرگ بر روحاني تماميت اين رژيم را نفي كردند. مردم ايران اين رژيم فاسد و سفاك را نمي خواهند و عزم جزم كرده اند تا آن را به زباله دان تاريخ بفرستند و اينچنين خواهد شد. اينكه خامنه اي در بغض و كين نسبت به آلترناتيو خودش مجاهدين را منافقين بنامد هيچ معادله اي را در جامعه و فرهنگ سياسي ايران و بين ايرانيان آزاديخواه تغيير نمي دهد و بلكه بر عكس بر محبوبيت اين سازمان پيشتاز مي افزايد.


[1] اشاره به ده ها بانك و مؤسسات مالي دولتي است كه پول ها و سپرده هاي مردم را غارت كرده اند و به آنها مالباختگان گفته مي شود.

No comments:

Post a Comment

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟!

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟! بقلم: المحامي عبد المجيد محمد  كاتب حقوقي وخبير في الشؤون الإيرانية  @MajeedAbl نظام الشاه ...