Friday 1 December 2017

مردم ايران خواهان سرنگوني رژيم ولايت فقيه هستند



مردم ايران خواهان سرنگوني رژيم ولايت فقيه هستند 

زمان حسابرسي از آخوندهاي حاكم بر ايران فرا رسيده است 

بقلم: المحامي عبد المجيد محمد


در تاريخ رويدادهايي هستند كه ذهن و ضمير انسان از آن هرگز پاك نمي شود و عليرغم فاصله زماني چندين قرن كماكان آثار آن باقي مي ماند. يكي از اين نمونه ها حمله قوم مغول به ايران است كه ويراني و خسارات و تلفات بسيار زياد انساني بجاي گذاشت بنحويكه هنوز هم وقتي ايرانيان تاريخ را مطالعه مي كنند به مغولها ناسزا مي گويند و لعنت مي كنند.
در تاريخ جديد؛ نمونه آن در جنگ جهاني دوم و زياده طلبي هاي هيتلر براي كسب قدرت است. هيچ انساني نيست كه از جنگ طلبي هاي هيتلر متنفر نباشد و آن را محكوم نكند. بنحويكه همه كشورهاي متأثر از جنگ ويرانگر جهاني دوم، برغم گذشتن بيش از 7 دهه از تاريخ خاتمه آن، هنوز عدم پيشرفت و يا نابساماني خود را ناشي از ويرانهاي ببار آمده توسط هيتلر مي دانند.  
در ايران كنوني وضعيتي حاكم است كه ويژگي هاي تباه كنندگي و ويرانگري قوم مغول و كشتار و جنگ طلبي هيتلر را بصورت توأمان دارد. سلطه گراني كه هم تباه كننده حرث و نسل و هم ويران كننده همه عمراني ها و آباديها و كشتار و آواره كردن ميليونها انسان بي گناه و هم مانع جدي هرگونه نوآوري و پيشرفت هستند. اسم اين پديده نكبتبار و شوم ملغمهاي پس مانده از تاريك خانه هاي آخوندي بنام «ولايت فقيه» است. مسلط شدن ايده ويرانگر ولايت فقيه در ايران از انقلاب ضد سلطنتي مردم ايران در سال 1979 آغاز شد و تا به همين امروز بلاوقفه ادامه دارد. تز ولايت فقيه فقط ضد ايران و ايراني نيست. بلكه ضد بشريت و ضد فرهنگ و تمدن و هرگونه توسعه و پيشرفت است.
در جنگ 8 ساله ايران و عراق؛ تز ولايت فقيه با سردمداري خميني ضدبشر؛ مردم ايران و عراق و منطقه را به خاك و خون كشيد. ادامه دهنده آن راه شوم و ويرانگر؛ علي خامنه اي مردم ايران و منطقه را به ويراني و تباهي و تروريسم و كشتار كشانده است. اشتهاي سيري ناپذير ولايت فقيه مستمرا هل من مزيد مي طلبد. اشتهايي كه ايران و عراق و سوريه و لبنان و يمن را به اشغال خود درآورده و داعيه بقيه كشورهاي عربي و اسلامي منطقه را با دخالتهاي مستمر در امور داخلي كشورهاي منطقه در سر مي پروراند.
يكي از جناياتي كه در زمان خميني ضدبشر اتفاق افتاد و هنوز آثار جنايتكارانه آن بقوت خود باقي است؛ قتل عام 30 هزار زنداني سياسي در تابستان 1988 است. قتل عامي كه حتي اعتراض جانشين وقت خميني؛ يعني آقاي منتظري را بهمراه داشت و باعث عزل وي از سمت جانشيني گرديد. ولع اعدام و قتل مخالفان سياسي در خميني ضدبشر پاياني نداشت. پرونده قتل عام 30 هزار زنداني سياسي توسط همه شخصيتهاي سياسي و پارلماني و حقوقدانان و مدافعان حقوق بشر يك قتل عام دهشتناك و بي سابقه بعد از جنگ جهاني دوم نام گرفته است. پرونده اي كه هم اكنون مطرح است و اخيرا خانم عاصمه جهانگير در گزارش خود به مجمع عمومي ملل متحد خواهان تحقيق شفاف و كامل راجع به اين قتل عام شد. كما اينكه مجمع عمومي ملل متحد نيز در اجلاس اخير خود آن را مورد توجه قرار داد و رژيم آخوندي حاكم بر ايران را براي شصت و چهارمين بار بخاطر نقض سيستماتيك حقوق بشر محكوم نمود. 


متعاقبا 200 تن از شخصيت هاي سياسي و حقوقي و روزنامه نگاران و مدافعان حقوق بشر از كشورهاي عربي طي يك فراخوان از سازمان ملل متحد خواهان تشكيل يك هيئت تحقيق مستقل در مورد قتل عام زندانيان سياسي در سال 1988 شدند. در اين فراخوان خطاب به دبير كل ملل متحد آنتونيو گوترز؛ چنين آمده است: 


« قتل‌عام 30هزار زندانی سیاسی در سال 67در ایران، بزرگترین قتل‌عامی است که بعد از پایان جنگ جهانی دوم در مورد زندانیان سیاسی روی داده است. بیشتر قربانیانی که اعدام شدند جوانانی بودند که تنها به‌خاطر شرکت در تظاهرات مسالمت‌آمیز یا خواندن نشریات سیاسی دستگیر شدند و بسیاری از آنان مدت محکومیت خود را سپری کرده بودند.
اعدام شدگان به‌صورت دسته جمعی در گورهای جمعی دفن شدند. کمیته‌های مرگ در زندانها، این زندانیان را بعد از طرح یک سؤال ساده روانه چوبه‌دار می‌کردند. 


 
بر اساس گزارش سازمان عفو بین‌الملل در 2 نوامبر 2007: «در فاصله 27ژوئیه 1988تا پایان آن سال، هزاران زندانی سیاسی در زندانهای سراسر ایران اعدام شدند که از جمله آنها زندانیانی بودند که به‌خاطر اعتقاداتشان زندانی شده بودند... اعدام های سال 1988باید مورد تحقیق بی‌طرفانه و مستقل قرار بگیرد و باید همه مسئولان این قتل‌عام به عدالت سپرده شوند...»
امضا‌کنندگان بیانیه مزبور از دبير كل ملل متحد خواستار تشکیل یک هيئت تحقيق مستقل توسط «گزارشگر ویژه سازمان ملل برای حقوق‌بشر در ایران» و «شورای حقوق‌بشر و مجمع عمومی سازمان ملل» برای تحقیقات کامل در مورد این قتل‌عام شده اند تا همه شواهد لازم و اسامی عاملان و نقش آنها در این جنایت فجيع جمع آوری و عدالت در مورد آنان اجرا شود.
زمان حسابرسي از آخوندهاي حاكم بر ايران فرا رسيده است. خامنه اي هيتلر ايران بايد محاكمه و رژيمش سرنگون شود. 


No comments:

Post a Comment

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟!

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟! بقلم: المحامي عبد المجيد محمد  كاتب حقوقي وخبير في الشؤون الإيرانية  @MajeedAbl نظام الشاه ...