Wednesday 7 February 2018

گنديدگي و فساد در رأس رژيم ولايت فقيه



گندیدگی و فساد در رأس رژيم ولایت فقیه 

بقلم: عبد المجید محمد وكيل دادگستري  

در بین ضرب المثل های معروف ایرانی یک ضرب المثل هست که تمامیت رژیم ولایت فقیه مصداق بارز آن است:
ماهی از سر گنده گردد نی ز دم    فتنه از عمامه خیزد نی ز خم
اثبات عینی و ملموس این ضرب المثل را در قضیه‌یی بسیار مفتضح مربوط به عنصری فاسد بنام سعید طوسی از عناصر وابسته به بیت خامنه ای می توان ملاحظه کرد.
سعید طوسی 46 ساله نماینده رژیم ولایت فقیه در مسابقات قرائت قرآن بین المللی است و بین قاریان قرآن داخلی و بین المللی رتبه اول را کسب کرده است. وی از افراد بسیار نزدیک و مورد علاقه خامنه ای است و در مراسم حکومتی برنامه اجرا کرده است. تصاویر و فیلمهای متعدد او را در کنار خامنه‌ای و مراسمهای «بیت خامنه‌ای»، نشان می دهد.


اتهامات متعدد وی کودک ربایی و تجاوز جنسی به 19 کودک 12 تا 14 ساله است که نزد وی آموزش قرائت قرآن می گذرانده اند. وی مکرراً و طی سالیان، آنها را مورد تجاوز و سوءاستفاده جنسی قرار می‌داده است.
این عنصر فاسد در قضاییه آخوندی دارای پرونده می باشد. قربانیان و خانواده‌های آسیب دیده از جرایم ارتکابی این عنصر معلوم الحال از سال 2012، با اسناد و سی دیها و نوارها در مورد جرائم ارتکابی این عنصر کثیف به قضاییه رژیم شکایت کرده اند. در بین اسناد ارایه شده از جمله دو توبه نامه با دستخط خود مجرم و چندین پیامک با اسم و امضای او به قضاییه رژیم وجود دارد.
محمود صادقی، یک عضو مجلس رژیم در تاریخ 26 ژانویه در حساب توئیتر خود نوشت: شعبه ۵۶ دادگاه تجدیدنظر تهران، بدون امضای رئیس دادگاه، با رأی دو مستشار، حکم صادره علیه مربی صوت و لحن مبنی بر ۴ سال حبس را نقض و او را تبرئه کرد.

در ماه نوامبر گذشته، همین عضو مجلس رژیم مکاتبات دو کمیسیون مجلس با مقامهای قضایی را منتشر کرد. مکاتبات مزبور حاکی از «بلاتکلیفی» پرونده سعید طوسی، قاری متهم به تجاوز جنسی، و دخالت رئیس دادگستری تهران در روند رسیدگی به این پرونده بود.
در تاریخ 27 ژانویه محمد جعفر منتظری، دادستان کل، در مصاحبه با شبکه 2 تلویزیون رژیم در باره این پرونده گفت: هدف از پخش اخبار پرونده اخلاقی این است که «آبرو و حیثیت نظام را ببرند و به‌دنبال این هستند تا آنچه در نزد مردم مثل قرآن، احکام، رهبری و ولایت که دارای ارزش است را زیر سؤال ببرند ...». وی پیش از این به‌نقل از صادق لاریجانی، اعلام کرده بود، این پرونده فاقد ادله اثباتی است و دستور مختومه شدن این پرونده را صادر کرده است (روزنامه حکومتی انتخاب-23 اکتبر 2016).

آخوند لاریجانی، رئیس قضاییه رژیم، مطرح شدن این پرونده را «طرح مطالب کذب و نسبتهای دروغ به رهبری و رئیس قوه قضاییه و نظام قضایی کشور» توصیف کرد و آن را کار «رسانه‌های معاند» و «هجمه‌های سنگین علیه نظام و دستگاه قضایی خواند. او شاکیان را تهدید کرد و گفت: «کسانی که از داخل کشور به این قبیل رسانه‌ها کمک می‌کنند باید به‌عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب قرار بگیرند» (رسانه حکومتی تابناک- 24 اکتبر 2016).
آخوند محسنی اژه‌ای، معاون و سخنگوی قوه قضاییه رژیم، روز 24 اکتبر 2017 از توقف کامل پرونده‌های «ارتکاب اعمال منافی عفت و افعال حرام با نوجوانان» خبر داد و گفت: «ادعای شاکیان به هیچ‌وجه ثابت نشده است».
لازم به ذکر است که سعید طوسی تهدید کرده بود که «اگر مرا محاکمه کنند ”صد نفر را با خودم پایین می‌کشم“».
بدین ترتیب با ادعای مسخره «فقدان ادله» پرونده این عنصر فاسد مختومه شد و از جرائم ارتکابی مسلم تبرئه گردیده است.
سعید طوسی در یک نوار منتشر شده می‌گوید: حضرت آقا (خامنه‌ای) به آقای لاریجانی (رئیس قضاییه ولایت فقیه) فرمودند که پرونده را جمع کنید.
در فاشیسم دینی ولایت فقیه افرادی مانند سعید طوسی که با «بیت خامنه‌یی» مرتبط هستند با مصونیت کامل هر جرم و جنایتی را مرتکب می‌شوند. تبرئه سعید طوسی در حالی اعلام می شود که  ادله اثباتی مکفی توسط شاکیان به دادگاه ارایه شده است. رژیم مستبد ولایت فقیه برای ایجاد رعب و وحشت بسیاری از زنان و مردان و جوانان کشور را به اتهامات بسیار سبکتر و غیرقابل مقایسه با کارنامه ننگین این عنصر فاسد، اعدام کرده یا در ملأعام شلاق زده و یا به زندانهای طولانی‌مدت محکوم نموده و یا برای تحقیر به گردن آنها آفتابه انداخته و آنان را بصورت برعکس بر الاغ سوار نموده و در نقاط پرجمعیت شهرها چرخانده است و....
این ماهیت رژیم پلیدی است که مردم و مقاومت ایران عزم جزم کرده اند تا به هر قیمت آنرا سرنگون کنند. بهار ایران در راه است و رژیم فاسد و مستبد ولایت فقیه به زیر کشیده می شود و بجای آن حکومتی مردمی و معتقد و ملتزم به همه ارزشهای والای انسانی که در برنامه ده ماده ای خانم مریم رجوی برای ایران آزاد فردا اعلام شده؛ برقرار می شود.

No comments:

Post a Comment

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟!

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟! بقلم: المحامي عبد المجيد محمد  كاتب حقوقي وخبير في الشؤون الإيرانية  @MajeedAbl نظام الشاه ...