Tuesday 6 February 2018

شمارش معكوس سرنگوني از زبان رژيم ولايت فقيه



شمارش معکوس سرنگونی از زبان رژیم ولایت فقیه 

بقلم: عبد المجید محمد وکیل دادگستری  

یکی از شگردهای حکومت آخوندی و همه مهره های کلیدی آن طی 39 گذشته این بوده که وانمود کند مجاهدین در جامعه ایران نقشی ندارد و جریانی به حساب نمی آید. ولی از آنجا که این ترفند لو رفته و دیگر هیچ خریداری حتی بین سرسپرده ترین نیروهای خود رژیم هم ندارد، حالا پس از دریافت ضربات بسیار کوبنده و تعیین کننده در قیام اخیر ایران صدر تا ذیل حکومت مجبور شده اند این ترفند را کنار گذاشته و به نقش آفرینی مجاهدین در جامعه ایران اذعان و اعتراف کنند. جلودار این اذعان ناگزیر در تاریخ 9 ژانویه خود خامنه ای بود که نقش و جایگاه مجاهدین را صراحتاً به زبان آورد و آنرا برجسته کرد. پس از آن بقیه مهره های حکومتی هم گفته های «رهبر موقت» را متناسب با موضع شغلی و موقعیت حکومتی و بنا به فرصت و ضرورت به زبان آورده و همچنان ادامه دارد.
آخوند احمد خاتمی، نایب‌رئیس مجلس خبرگان و یکی از امامان جمعه تهران، که همیشه مواضع خامنه ای را تکرار و نمایندگی می کند، در نماز جمعه مورخ 26 ژانویه تهران، وحشت‌زده از استمرار و شعله‌ورتر شدن قیام سراسری مردم ایران، چنین گفت: فکر نکنید براندازی تمام شد؛ خیر تمام نشد و دشمنان یک لحظه از اندیشه براندازی فروگذار نخواهند کرد باید هوشیار باشیم. وی بسیار روحیه باخته به مخاطبانش که مشتی جیره خوار ثابت رژیم برای همین نمایش ها هستند گفت: فتنه مجاهدین در سال های گذشته را، شما جمع کردید. آمدید و محل و خانه های آنها را لو دادید حالا هم باید همین کار را بکنید و اینها را جمع کنید. وی ضمن اعتراف به خشم و انزجار مردم از آخوندهای حکومتی گفت خط کار جدید آنها (مجاهدین و هوادارانشان) تضعیف روحانیت است... کما اینکه دیدید اغتشاشگران به برخی از حوزه‌ها حمله کردند. 

دو هفته پیش از این آخوند حکومتی دیگری بنام غیاث‌الدین طه محمدی، در نماز جمعه همدان گفت در جریان قیام حدود ۶۰ دفتر امام جمعه مورد هجوم قرار گرفت.
آخوند دری نجف آبادی امام جمعه اراک و عضو دیگر هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان و وزیر پیشین اطلاعات آخوندها در تاریخ 17 ژانویه گفت: در جریان قیام در اراک به منزل من حمله شد و من در منزل بودم...
در یک اقدام دیگر، تلویزیون رژیم در تاریخ 27 ژانویه گزارش ویژه ای راجع به وضعیت کنونی و قیام پخش کرد که طی آن یکی از مهره های رژیم بنام علی علیزاده گفت: در رأس هرم براندازان مجاهدین خلق هستند. غرب هنوز بعد از اینهمه سال برای براندازی یک گزینه اصلی بیشتر ندارد و آنهم مجاهدین خلق هستند. گروهی که هم‌چنان تعدادشان زیاد است و آموزش دفاعی دیده‌اند و به همین دلیل در بالای هرم براندازان قرار دارند.  
خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران در تاریخ 28 ژانویه اظهارات وحشت آلود آخوند تویسرکانی نماینده خامنه ای در سازمان بسیج راجع به نقش مجاهدین در قیام اخیر ایران را اینطور گزارش کرد: «مجاهدین در شهرهای مختلف در سازماندهی تظاهرات نقش داشتند لذا ما باید هوشیار باشیم و ریشه‌ها و دستاوردهای انقلاب را  برای نسل جوان به‌خوبی تبیین کنیم...».
در رابطه با نقش جوانان و حضور زنان در تظاهرات و قیام ایران خبرگزاری حکومتی مهر در تاریخ 27 ژانویه به نقل از معاون سیاسی سپاه پاسداران چنین نوشته است: مجاهدین حلقه اصلی اغتشاشات بودند. 80 درصد کسانی که دستگیر شده اند زیر ۳۰سال سن دارند و تعدادی هم خانم بازداشت شده اند که میانسال هستند؛ در دهه 1980 هم آن‌هایی که اعتراضات خیابانی مجاهدین را رهبری می‌کردند، بیشتر خانم‌ها بودند و اکنون نیز حلقه اصلی تحریک و شروع تظاهرات خانم‌ها بودند.
در قیام ایران رژیم ولایت فقیه تمام ظرفیت خود برای سرکوب را به کار گرفت و بیش از 50 تن را به قتل رساند و 8000 تن را دستگیر و روانه زندانها و شکنجه گاهها نمود. اما با این وجود مردم به جان آمده و به پاخاسته بی‌اعتنا به نیروهای سرکوبگر، همه روزه در شهرهای مختلف ایران به حرکتهای اعتراضی خود ادامه می‌دهند.
بدین ترتیب همه سران و مهره های رژیم مستبد آخوندی مجبور شدند به نقش بسیار مؤثر مجاهدین در جامعه ایران و بطور مشخص در سرنگون کردن این رژیم اذعان و اعتراف کنند.
مقاومت ایران و در کانون آن سازمان مجاهدین خلق ایران 36 سال است که بلاوقفه و با سنگین ترین قیمت از جمله 120 هزار شهید که فقط 30 هزار آنها ظرف مدت کوتاهی در تابستان سال 1988 اعدام و قتل عام شدند به مردمشان وفادار هستند و متعهد شده اند که تا سرنگونی این رژیم ضد مردمی و برقراری یک حکومت مردمی از پای ننشینند. اگر زمانی فقط خود مجاهدین نقش و تعهداتشان را بازگو می کردند اینک دشمنشان یعنی تمامیت رژیم ولایت فقیه با زبانی بسیار گویا به این تعهد و این نقش اذعان و اعتراف می کند که تنها نیروی سرنگونی کننده رژیم مستبد ولایت فقیه مجاهدین هستند.

No comments:

Post a Comment

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟!

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟! بقلم: المحامي عبد المجيد محمد  كاتب حقوقي وخبير في الشؤون الإيرانية  @MajeedAbl نظام الشاه ...