Wednesday 19 December 2018

ما پيروز مي شويم؛ پيام كنفرانس سراسري جوامع ايرانيان


«ما پيروز مي شويم»  

پيام كنفرانس سراسري جوامع ايرانيان در 15 دسامبر 2018

عبد المجيد محمد ـ وكيل دادگستري

روز شنبه 15 دسامبر یک ویدئو کنفرانس سراسری با حضور جوامع ایرانی بطور همزمان در بیش از ۴۰ نقطه در اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا برگزار شد.
خانم مريم رجوي نيز از اشرف 3 در آلباني در اين ويدئو كنفرانس شركت داشت و طي سخناني خطاب به جوامع ايراني گفت:
شما جوامع ايراني در بیش از ۴۰ مرکز در سه قاره جهان بظاهر دور از هم، اما همه یک تن و یک پیام‌ را بيان و نمايندگي مي كنيد که همان ایران تشنه و مشتاق آزادی است. مردم بپا خاسته در سراسر ايران با ارادهاي راسخ و فریادهای پر از خشم در شهرهاي اهواز و شوش و اصفهان و دانشگاههای سراسر ایران ميخواهد دفتر تاریخ ایران را ورق بزند.
خامنه اي طي يكسال گذشته كه اعتراضات و شورش هاي مستمر عليه رژيمش شروع شده است هرگز نتوانسته آنرا كتمان كند و هر بار با ترس بسيار آن را اعلام و به عناصر وابسته اش هشدار و آماده باش داده است. از جمله در شروع تظاهرات مردمي در سال گذشته، كه شورش ها در 141 شهر ايران اوج گرفته بود، با وحشتي آشكار گفت كه شورشها تماما توسط مجاهدين سازماندهي و برنامه ريزي شده است.
در 12دسامبر نيز خامنه‌ای بسيار ترسان به عناصر وابسته اش گفت؛ ممکن است آمریکا و مجاهدین برای امسال جنجال کنند، اما آنها برای سال آينده نقشه بکشند.
علت وحشت خامنه‌ای اين است كه او بيش از همه مهره هاي رژيمش به منفور بودن تماميت رژيمش اشراف دارد و مي داند كه مردم به كمك كانون هاي شورشي اراده كرده اند كه به هر قيمت اين رژيم فاسد و سركوبگر را سرنگون و به زباله دان تاريخ بياندازند.
طي یک‌سال گذشته، خامنه اي و مهره هاي رژيمش با اعدام و ارعاب و تهديد تلاش کردند تا مانع اعتراضات و قيام ها و شورش ها بشوند، اما عاجز و ناتوان بودند و بعكس هر بار آتش اعتراضات بيشتر از گذشته از زیر خاکسترها زبانه کشید و تماميت رژيم را بلرزه درآورد.
ارگانهاي امنيتي و سركوب به دستور خامنه اي تمام توان خود را بكار گرفتند تا مانع فعاليت کانونهای شورشی بشوند؛ اما شكست خوردند و اين كانونها برفعاليت خود افزودند.
خامنه اي تلاش كرد از طريق لانه هاي جاسوسي خود، كه در پوش سفارت فعاليت مي كنند،‌ طرح‌های تروریستی علیه مقاومت را به اجرا بگذارد ولي دستآوردي جز منفوريت جهاني بيشتر بهمراه نداشت. نمونه آن تلاش كثيف وزارت اطلاعات رژيم از طريق وزارتخارجه و ديپلمات تروريستش در گردهمآيي سالانه مقاومت ايران در ماه ژوئن در ويلپنت پاريس بود كه ناموفق ماند و فرمانده اين عمليات تروريستي بنام اسدالله اسدي دستگير شد و هم اكنون در زندان بلژيك در انتظار محاكمه و مجازات است.
واقعيت اين است كه رژیم حامي تروريسم ولايت فقيه در محاصره شورشها و اعتراضات مردم ايران و آلترناتيو واقعي خود، يعني مجاهدين و شوراي ملي مقاومت ايران، براي سرنگوني هيچ راه برون رفتی ندارد؛ به همين خاطر هر راه‌حلی که اتخاذ مي كند به مثابه گلوله اي است که به‌ خود شلیک می‌کند.
قبلاً تروریسم یک اهرم باجگيری رژيم ولايت فقيه برای پیشبرد سیاست خارجیش بود. اما در شرايط كنوني تنزل کیفی موقعیت رژیم در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی بر همگان اثبات شده و اجماع جهاني اين است كه اين رژيم به پايان خط خود رسيده و برون رفتي ندارد.
تروريسم حكومتي رژيم ملاهاي ايران؛ حقیقتی است که از دو دهه پیش در احکام دادگاهها و دستگاههای قضایی در کشورهای مختلف از جمله، آلمان، آمریکا، ایتالیا، سوئیس و آرژانتین با تأکید بر مسئولیت مستقیم خامنه‌ای و رئیس‌جمهور، وزیر‌خارجه و وزیر‌اطلاعات وقت این رژیم و سران سپاه پاسداران به اثبات رسیده و حتی برای برخی از آنها حکم جلب بین‌المللی نيز صادر شده است.
اخیراً ۱۰۵تن از نمایندگان کنگره آمریکا با یک قطعنامه دو حزبی توطئه بمبگذاري در گردهم‌آیی سالانه مقاومت در فرانسه را محکوم کردند.
در نقطه مقابل فاشيسم مذهبي حاكم؛ خواسته مقاومت ايران اين است که تروريسم و اهرم هاي باجگيري رژيم ملاها را محكوم كنند و به‌ خواست مردم ایران برای سرنگونی اين رژیم و برقراری آزادی و دموکراسی در ايران احترام بگذارند.
مردم و مقاومت ايران خواهان اين هستند كه دست این حکومت جنایت‌کار از درآمد نفت ایران، که سرمایه ملی مردم ايران است، قطع شود. هر بشکه نفتی که این رژیم بفروش مي رساند؛ شلاق یا گلوله‌یی است بر پیکر مردم ایران و مردم منطقه فرود مي آيد و خرج تروريسم صادراتي مي شود.
پاتريك كندي، نماينده سابق كنگره آمريكا، يكي از ميهمانان كنفرانس جامعه ايرانيان بود؛ كه در گردهمآيي اشرف3 در آلباني شركت داشت. وي در بخشي از سخنان خود گفت:
این واقعیت، نشان‌ می‌دهد که شورای ملی مقاومت یک نیروی تغییر واقعی است. طرح ۱۰ماده‌ای خانم مریم رجوی، نقشه‌ مسیر قابل اتکایی برای مردم ایران، در تحقق جمهوری مبنی بر جدایی دین از دولت، آزاد و بدون تبعیض، در این مقطع تاریخ ارائه می‌کند.
پلاتفرم دموکراتیک خانم رجوی، در میان ایرانیان، چه در داخل و چه در خارج، حمایت رو به‌ افزایشی به‌دست می‌آورد. در عین‌ حال، از سوی اعضای پارلمانها و شخصیت‌های برجسته در اروپا و شمال آمریکا، به‌عنوان جایگزینی برای آینده ایران، مورد شناسایی بین‌المللی قرار مي گيرد.
يكي ديگر از ميهمانان كنفرانس سراسري جامعه ايرانيان خانم اينگريد بتانكور، سناتور سابق و كانديداي رياست جمهوري كلمبيا بود كه در جمع اشرف3 در آلباني حضور داشت و طي سخنان پر شوري گفت:
”اگر ما امروز اینجا هستیم، به‌ اين خاطر است که بر این باوریم که مبارزه برای ایران آزاد، چیزی نیست که فقط به مردم ایران مربوط باشد. هر کدام از ما از صمیم قلب اعتقاد داريم که پیروزی شما، پیروزی ما و پیروزی شرافت انسانی است... مطمئناً ایران آزاد می‌شود و ما سران جنايتكار رژيم ايران را به‌خاطر تمام جنایاتی که مرتکب شده‌اند به پای عدالت جهانی می‌کشانیم؛ در این تلاش ما از کمک جامعه بین‌المللی و رهبران جهان برخوردار هستیم، دوران تغییر کرده است. شما، نقطه امید هستید. مریم رجوي رهبر است و ما در کنار شما هستیم و ما پیروز خواهیم شد.“ 
پيام كنفرانس سراسري 15 دسامبر جوامع ايرانيان در يك كلام اين است «ما پيروز مي شويم».



No comments:

Post a Comment

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟!

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟! بقلم: المحامي عبد المجيد محمد  كاتب حقوقي وخبير في الشؤون الإيرانية  @MajeedAbl نظام الشاه ...