Wednesday 7 June 2017

رژيم آخوندها آثار و ادله جنايت قتل عام سال 1988 را محو مي كند



رژيم آخوندها آثار و ادله جنايت قتل عام سال 1988 را محو مي كند






عبد المجيد محمد وكيل دادگستري
 
بر اساس گزارشها و فیلمهای دریافتی از شهرهاي مختلف ايران، رژیم ضدبشری آخوندی اقدام به تخریب و محو مزار جمعی قتل‌عام شدگان سال 1988 نموده است. اين اقدام رژیم با طرح هاي ساختگي از جمله ساختمان سازی، تعريض جاده، نوسازي و... بهانه هاي واهي ديگر از اين قبيل صورت مي گيرد. اين اقدام تبهكارانه صرفا به منظور از بين بردن ادله اثباتي جنايت قتل عام سي هزار زنداني سياسي در سال 1988 ارتكاب مي شود.
سازمان عفو بین‌الملل در گزارشی که روز پنجشنبه اول ژوئن جاري در سایت رسمی خود درج نمود این خبر را تأیید کرده است.
يادآور مي شود كه سي هزار زنداني سياسي در تابستان سال 1988 با فتواني خميني و توسط هيئتي موسوم به «كميته مرگ» صورت گرفت. اين كميته چهار عضو داشت كه از جمله ابراهيم رئيسي و آخوند مصطفي پورمحمدي، وزير دادگستري كابينه آخوند روحاني، از اعضاي آن بودند.
سال گذشته در گردهمايي سالانه مقاومت ايران در پاريس خانم مريم رجوي با اعلام «جنبش دادخواهي قتل عام شدگان» خواستار دستگيري و محاكمه و مجازات آمران و عاملان اين جنايت ننگين، كه بعد از جنگ جهاني دوم بي سابقه است، شدند.
اعلام اين جنبش در داخل ايران با استقبال كمنظيري بطور خاص توسط خانواده هاي قتل عام شدگان و بازماندگان زندانيان سياسي مواجه شد و تماميت رژيم آخوندها را به چالش دادخواهي كشيد، بنحويكه خامنه اي كه مهندسي كرده بود آخوند ابراهيم رئيسي را بعنوان رئيس جمهور از صندوق بيرون بكشد در اينكار شكست سختي را متحمل شد و يك تنش و چالش جدي در هرم قدرت ولايت فقيه بوجود آورد. بنحويكه حتي آخوندهاي حكومتي نزديك به خامنه اي نيز از كانديداتوري اين آخوند كه نامش بعنوان «جلاد» و «قاضي اعدام» به ثبت رسيد؛ حمايت نكردند.
خامنه اي كه در اين مهندسي شكست خورد خشم و غيظ خود را نتوانست كتمان كند و روز 4 ژوئن به بهانه سالمرگ خميني اظهاراتي كرد كه اين خشم و غيظ را بنحو آشكاري برملا مي سازد؛ وي گفت:
« به کسانی که اهل فکر هستند و راجع به دهه۶۰ (اشاره به اعدام ها و قتل عام ارتكاب شده در تابستان 1360 تا 1367 شمسي برابر با 1981 تا 1988 ميلادي است) قضاوت می‌کنند، توصیه می‌کنم جای شهید و جلاد عوض نشود».
خامنه اي افزود: در دهه 80 ميلادي «ملت ایران مظلوم واقع شد، و تروریست‌ها و منافقین و پشتیبانان آنها و قدرت‌هایی که آنها را به وجود آوردند به ملت ایران جفا کردند».
این اظهارات خامنه اي بعد از شكست مهندسي انتخابات رياست جمهوري در حالی صورت مي گيرد كه مسئولان حكومتي و رسانه هاي وابسته به آن در مورد اعدام‌های گروهی دهه 80 به‌ویژه اعدام‌های سال 1988، چند دهه سكوت آگاهانه اختيار كردند و صرفا بعد از اعلام جنبش دادخواهي توسط خانم مريم رجوي و بدنبال انتشار یک فایل صوتی از آیت‌الله منتظری، قائم مقام وقت خميني، اين سكوت معنادار شكسته شده است.
آقای منتظری در دیدار با هیئت تصمیم‌گیرنده اعدام‌ها که از جمله مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری كابينه روحاني و ابراهیم رئیسی نامزد باند نزديك به خامنه اي در انتخابات رياست جمهوري اخیر را شامل مي شود، آنها را در زمره «بزرگترین جنایتکاران تاریخ ایران» توصیف کرده بود.
نامزدی آخوند ابراهيم رئیسی در انتخابات رياست جمهوري موضوع نقش فعال او در اعدام‌های دهه 80 را به موضوعی داغ بدل کرد، تا جايي كه حتي آخوند حسن روحانی در تبليغات انتخاباتيش در شهر همدان گفت «مردم کسانی را که ۳۸ سال حکم زندان و اعدام صادر کردند، قبول ندارند».
اينك قتل عام سال 1988 و جنبش دادخواهي كه در گردهمآيي سالانه مقاومت ايران در پاريس اعلام شده بود به يك موضوع روي ميز ولايت فقيه حاكم بر ايران تبديل شده و راه گريزي جز پاسخگويي به آن ندارد. اين چنين است كه در آستانه برگزاري گردهمآيي امسال مقاومت ايران كه در تاريخ اول ژوئيه 2017 در پاريس برگزار خواهد شد، خامنه اي مجبور گرديد اين داغ ننگ را بر پيشاني خود و رژيم رو به سقوطش بپذيرد.
سخن با ولي فقيه نامشروع حاكم بر ايران است:
وعده ما اول ژوئيه 2017 در پاريس، جايي كه بيش از يكصد هزار تن صداي واقعي مردم ايران سرنگوني محتوم اين رژيم قرون وسطايي را فرياد خواهند كرد. آنان بنام جنبش دادخواهي قتل عام شدگان خواهان محاكمه و مجازات آمران و عاملان سي هزار زنداني سياسي قتل عام شده در تابستان سال 1988 هستند.

No comments:

Post a Comment

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟!

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟! بقلم: المحامي عبد المجيد محمد  كاتب حقوقي وخبير في الشؤون الإيرانية  @MajeedAbl نظام الشاه ...