Saturday 17 March 2018

پاسدار قاسم سليماني كف پاي قيام كنندگان را مي بوسد!


پاسدار قاسم سليماني كف پاي قيام كنندگان را مي بوسد

بقلم: عبد المجيد محمد وكيل دادگستري


سالگرد انقلاب ضدسلطنتي مردم ايران در 11 فوريه امسال براي ولي فقيه رژيم فاشيستي حاكم بر ايران بسيار ملال آور بود. وي در اوج استيصال از قبل گفته بود كه سالروز انقلاب امسال تماشايي خواهد بود. خامنه اي خيز برداشته بود كه سالروز انقلاب را به نمايش قدرت تبديل كند تا شايد بتواند ضربه ناشي از قيام مردم ايران در ماه ژانويه را كمي جبران كند و جاني تازه بگيرد. او مي خواست راهپيمايي در شهرهاي ايران مملو از جمعيت ميليوني و لااقل چند صد هزار نفره باشد تا وانمود كند كه هنوز مردم ايران رژيم ولايت فقيه را مي خواهند و آن قيامي كه طي ماه ژانويه در 142 شهر ايران سرتاپاي رژيم را لرزاند؛ چندان قوي نبود و فقط زلزلة خفيفي بود كه عمامه ولي فقيه را كمي تكان داد ولي نتوانست آن را از سر خامنه اي بياندازد و او را سرنگون كند.
اما در عمل نه تنها اين خواسته خامنه اي محقق نشد بلكه بعكس به صحنه نمايش منفوريت رژيم تبديل شد و قدرت قيام ايران را بيشتر از گذشته به نمايش گذاشت و اين پيام را داد كه رژيم ولايت فقيه بايد سرنگون شود.
يكي از مهره هايي كه خامنه اي دست چين كرده بود تا به نيروهاي وارفته سپاه و بسيج اميدي تزريق كند؛ پاسدار تروريست قاسم سليماني بود. پاسداري كه در همه جنايتهاي سپاه از بدو تأسيسش نقش داشته است. اين پاسدار جنايتكار كه عنوان «فرمانده سپاه تروريستي قدس» را يدك مي كشد توسط خامنه اي به استان زادگاهش يعني كرمان اعزام شد. وي در مراسم سالروز پيروزي انقلاب مردم ايران حرفهايي زد كه قابل توجه است. وي گفت:
« خداوند سبحان را شکر می‌کنیم که ما را در همه ناملایمات، بهره‌مند از ملتی صبور، پایدار و ارزشمند نمود. شکر می‌کنیم خداوند سبحان را که انقلاب ما را تضمین کرد، ملت ایران با هوشمندی همه فتنه‌ها از جمله فتنه 2009 و همین فتنه اخیر [تظاهرات گسترده مردم ايران در ماه ژانويه در 142 شهر] را که دشمن با سوء‌استفاده از برخی نارضایتی‌ها به‌وجود آورده بود، به‌صورت خودجوش خنثی کرد... این حوادث کوچک که اخیرا در ایران اتفاق افتاد برای شما ملت ناچیز بود، اما ملت‌های مقاوم منطقه را نگران کرده بود و از ما سوال می‌کردند، چون آن‌ها به ایران امید دارند، ایران در جان‌های مردم منطقه جا گرفته است، شما دیدید یک سازمان کوچکی که نترسیدن را از ملت ایران یاد گرفت، به‌نام حزب‌الله چه سیلی به رژیم صهیونیستی زد و او را سرجای خود نشاند. این ملت، ملت وفادار و بزرگی است و باید کف پای این ملت را بوسید.»
پاسدار تروريست قاسم سليماني كه حرفهايش معكوس واقعيت صحنه است؛ هم براي مردم ايران و هم براي مردم منطقه از جمله مردم داغدار و ستمديده سوريه و عراق و لبنان و يمن كاملاً شناخته شده است. اين پاسدار مسئول قتل عام هايي است كه در عمده شهرهاي سوريه و بطور خاص در حلب ارتكاب شده است. اين پاسدار مسئول همه درد و رنج آوارگي ميليونها كودك و زن و مرد سالخورده سوري است كه از خانه ها و شهر و روستايشان به زور كوچ داده شدند. اين پاسدار مسئول كشتار و دربدريهاي مردم ستمديده عراق در استانهاي ديالي و الانبار و نينوا و كركوك (تأميم) است. اين پاسدار با كمك رساني بي حد و حصر به حزب الشيطان لبنان و تقويت و پشتيباني اين مولود نامشروع سپاه پاسداران بحران سياسي در لبنان را دامن زده و نگذاشته است كه اوضاع سياسي اين كشور به ثبات برسد. اين پاسدار مسئول همه جنايتهايي است كه با پشتيباني از حوثي ها عليه مردم بي دفاع يمن ارتكاب شده است. 

پاسدار قاسم سليماني از اين جهت خدا را شكر مي كند كه رژيمش هنوز سرنگون نشده و به همين خاطر مي خواهد كف پاي ملت را ببوسد. ولي مردم ايران با شعارهاي بسيار قوي پاسخ اين پاسدار تروريست و ولي فقيه رژيم را داده اند.
يكي از شعارهايي كه مردم قيام كننده در شهرهاي ايران فرياد زدند اين بود كه «آتش جواب آتش». مردم ايران نيازي به بوسيدن كف پايشان توسط يك پاسدار تروريست ندارند.
پاسداري كه نزديك به 40 سال در همه جنايتهاي رژيم ولايت فقيه سهيم و شريك بوده و در قتل و غارت و شكنجه و مثله نيروهاي انقلابي و مقاومت دست داشته؛ پاسخش آتش قيامي است كه كه از روزهاي آخر سال ميلادي گذشته شروع شد و تا روزي كه رژيم ولايت فقيه سرنگون شود ادامه خواهد داشت. مردم به جان آمده فريب حرفهاي مفت پاسدار قاسم سليماني را نخواهند خورد و با زبان قدرت پاسخ او و ولي فقيه را خواهند داد. اين پاسدار جنايتكار زبان قدرت مردم بپاخاسته را خوب فهميده است. او اين فهم بسيار دير هنگام را توأم با ترس در عبارت «بايد كف پاي اين ملت را بوسيد» ابراز داشت. اما بداند كه چاره در بوسيدن كف پاي قيام كنندگان نيست. چاره فقط در سرنگوني رژيم فاشيستي ولايت فقيه است كه محقق خواهد شد.

No comments:

Post a Comment

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟!

في إيران لا يوجد لدينا سجين سياسي؟! بقلم: المحامي عبد المجيد محمد  كاتب حقوقي وخبير في الشؤون الإيرانية  @MajeedAbl نظام الشاه ...